Az elmúlt 2 napban érkezett bejegyzések alapján elkészítettem a partneri együttműködési lehetőségeket, viszont annyi jó bejegyzés született, hogy kicsit tovább mentem és nem egy-egy cégre készítettem el az együttműködési lehetőségeket hanem – megelőlegezve az együttműködési szándékot – csoportokat hoztam létre, akik példáján mutatom be, milyen lehetőség rejlik a stratégiai partnerségben.

 

Mivel mindegyik csoportnak elkészíteni az együttműködési modelljét jóval több idő, így folyamatosan töltöm fel ezeket.

 

1.

Ha a célcsoportod a vállalkozók, akiknek szükségük van olyan termékre, vagy szolgáltatásra, amit árulsz

 

 


2:

Ha a célcsoportod a házépítés, kert, lakberendezés, bútor iránt érdeklődő magánszemély

 

 

 

3:

Ha a célcsoportod az önfejlesztés, tudatos gondolkodás, családi témák iránt érdeklődő magánszemély

 

 

 

4:

Ha a célcsoportod a szórakozás, kikapcsolódás, élmény iránt érdeklődő magánszemély

 

Hamarosan…

5:

Ha a célcsoportod az életmód, sport, egészség, táplálkozás, vitalitás, divat iránt érdeklődő magánszemély

 

Hamarosan…


Partnerajánló Programunk

 

Nézd végig a videót és megkapod a választ, milyen költségekkel fog járni, ha részt veszel benne.

 

 

Üdv: Surányi Ferenc

 

 

JÁTÉK

 

Ha Te már kitaláltad, milyen ajánlattal szállnál be egy ilyen partneri együttműködésbe, akkor bátran írd meg és – mint ahogy korábban is – alulra berakhatod a rövid reklámodat is.

 

Szabályok:

 

  • Határozd meg, hogy ki a jó ügyfeled (ahogy a hanganyagban is meghatározom)
     
  • Mutasd be röviden, lényegretőrúen azt a terméket, vagy szolgáltatást, amit a partnereid 90% kedvezménnyel tudnak árulni (amit Te ingyen adsz nekik)
     
  • A vevőnek legyen NAGYON ÉRTÉKES (részletek a hanganyagban)
     

 

Megjegyzés: ha a bejegyzésed nem jelenik meg, ne izgulj! Hamarosan engedélyezni fogjuk, ne írd be újra!