Talán már Te is érezted azt, hogy van valami fantasztikus dolog a kezedben, tudod (TUDOD!), hogy ha ezt a vevő megvenné, kiváló üzletet csinálna és nagyon jól járna, de a vevő még sem akarja megvenni. Nem látja azt a fantasztikus lehetőséget, ami számodra teljesen egyértelmű.

 

Mi ilyenkor a teendő?

 

Ilyenkor a “kényszervállalkozó” nekiáll győzködni és újra meg újra elmondja a lehetőségeket, aztán ha ez sem működik, akkor jön a kisvállalkozói striptease, a gatyaletolás.

 

Mit csinál az a vállalkozó, aki rendszeresen olvassa a VHK blogját?


 

Előáll egy “zseniális ajánlattal”!

A napokban nekem is hasonló gondolatok jártak a fejemben. Itt egy fantasztikus lehetőség, amiről tudom (TUDOM!), hogy kiváló lehetőségeket tartogat a kisvállalkozók számára mégsem kelt el még az összes hely. Jelenleg valamivel több, mint 900-an jelentkeztek a Kapcsolatépítő Napra, de még mindig ott van 600 hely.

 

Mit tegyek? Lehet, hogy az eddigi ajánlat nem elég zseniális? Nem elég, hogy egy jelképes árért cserébe az egész napos VHK Kapcsolatépítő Napon – ahol 1.500 cégvezetővel ismerkedhet meg az, aki eljön – túl kap egy fél éves VHK ezüst tagságot hozzáféréssel a Kapcsolatépítő Fórumhoz és 6 db, havonta megrendezésre kerülő prémium minőségű előadásra belépőt?

 

Ha Te is hasonló helyzetbe kerülsz, akkor ahelyett, hogy beállnál a kisvállalkozói vetkőzőművészek sorába, menj végig a következő lépéseken.

 

1: Mire van szüksége a vevőimnek azon túl, amit kínálok? 


 

Fontos, hogy itt ne agyalj azon, hogy mit és hogyan lehet megvalósítani! Csak egyszerűen írd fel, hogy mire van szüksége a vevődnek azon kívül, amit már jelenleg is kínálsz.

 

Én amikor ezen gondolkoztam a következőket írtam fel:

  • több pénzre van szükségük
  • több bevételre van szükségük
  • az érdeklődők részéről támasztott nagyobb bizalomra van szükségük
  • több vevőre van szükségük

 

2: Mi az, ami a fenti problémáik megoldásában tudna segíteni?

 

Fontos, hogy itt se foglalkozz azzal, hogy meg tudod-e oldani az adott kérdést, vagy sem! Annak még nincs itt az ideje. Csak írd fel, hogy mi lenne számukra egy megfelelő megoldás. Amikor én elkezdtem felírni, hogy mi lenne egy szuper megoldás, akkor a következőket írtam fel:

Több pénzre van szükségük:

Mindenkinek vannak bevételei és kiadásai. A kettő közötti rész pedig az, ami az ő pénztárcájában marad (az adókat tekintsük most költségnek). Ha a bevételei nem nőnek, akkor csak úgy lesz több pénze, ha a költségeit csökkenti, racionalizálja. Mi az, ami a vevőm számára ebben segítséget tudna adni? Erre egy kiváló megoldás egy olyan szakember lenne, aki meg tudja mondani, hogyan lehetne költségeket csökkenteni, hogyan lehetne úgy racionalizálni a kiadás oldalt, hogy több maradjon a kasszában? Mi lenne, ha tudnék adni az ügyfeleinknek egy olyan szakembert, aki ránéz a cégre és csípőből mutat 10 olyan helyet, ahol a cégből ömlik kifele a pénz?

 

Ok! Kell tehát egy kisvállalkozói pénzügyi tanácsadó, de nem egy olyan, amelyik minden utcasarkon megtalálható, hanem az ország legjobbjainak egyike…

 

Több bevételre van szüksége:

Hát erről már nagyon sokat beszéltem, úgyhogy itt valami nagyon új dolgot kell kitalálnom… Ma egy kiváló lehetőség a bevételek növelésére a törzsvásárlói rendszer. Nem tudom észre vetted-e, hogy ma már minden nagy multinak van törzsvásárlói rendszere, ahol jutalmazzák azt az ügyfelet, aki sokat költ. Ez már a bankoknál is kezd elterjedni, de a kisvállalkozók alig használják…

 

Mi lenne, ha tudnék adni egy szakembert az ügyfeleimnek, aki megmondja, hogy konkrétan az ő cégében hogyan lehet alkalmazni a törzsvásárlói rendszert, konkrétan hogyan tudja bevezetni, milyen technikai megoldások vannak rá.

 

Az érdeklődők részéről támasztott nagyobb bizalomra van szükségük:

Jelenleg a Kapcsolatépítő Fórumban 603 regisztrált cégvezető van, akik között többen vannak, akik már most kiváló partnerekre tettek szert és vannak, akik valahogy nem tudtak beilleszkedni a közösségbe… Mi a különbség?

 

Szerintem a legnagyobb különbség a bizalom. Akik nem tudtak beilleszkedni, azokkal szemben a közösség nem támaszt elegendő bizalmat. Hogy lehet a bizalmat erősíteni? Hogyan lehetne mondjuk a netes világban a bizalmat fokozni akkor, amikor már mindent megtettem?

 



Ekkor néztem át a “kívülállók” névsorát és azt láttam, hogy a 90%-nál azt sem tudom, hogy ki ő? Fogalmam nincs, hogy kivel beszélek, mert vagy nincs róla fénykép, vagy annyira rossz minőségű… hogyan fogalmazzak finoman… a kép nélkülözi a legalapvetőbb igényeket is, melyeket támasztunk egy bizalomébresztő arcképpel szemben.

 

Mi a megoldás? Mi lenne, ha tudnék hozni egy vérprofi szakembert, aki készítene az ügyfeleinkről egy vérprofi fotót, melyet használhatna a hirdetéseiben, a weboldalán, a Kapcsolatépítő Fórumon? A gond az, hogy egy ilyen fotó elkészítéséhez mindenképpen műteremre, professzionális felszerelésre, professzionális szakemberre van szükség és nem utolsó sorban sok pénzre…

 

Ez viszont most még nem fontos, hiszen itt még nem foglalkozunk azzal, hogy ez hogyan lesz lehetséges.

 

Menjünk tovább!

 

Több vevőre van szükség:

Ma már kikerülhetetlen az, hogy ha sok vevőt akarsz, nagy érdeklődői listára van szükséged. Akár pékséged van, akár könyvelő irodád, vagy egy éttermed, ha nincs érdeklődői listád az olyan, mint amikor a vevőtől a téged megillető pénznek csak a felét kéred el. Tehát az ügyfeleinknek hatalmas listára van szükségük.

 

Mi lenne, ha el tudnám hozni az ország egyik legkiválóbb szakemberét, aki pontosan tudja, hogy hogyan lehet óriás listákat építeni. Itt viszont kitétel, hogy ezeket a listákat úgy kell felépíteni, hogy ne kerüljön (sok) pénzbe.

 

3: Ha ezzel meg vagy, jöhet a következő lépés, találd ki azt, hogyan fogod tudni oda adni az ügyfeleidnek ezeket a lehetőséget INGYEN úgy, hogy ez neked se kerüljön pénzbe.

 

A dolog első hallásra lehetetlennek tűnik, de tudd, mindig és mindenre van megoldás! Ha elakadsz és semmi nem jut az eszedbe, tudd, hogy azon a ponton a kényszervállalkozók már mind feladják. Ha szeretnél többet elérni, mint az átlag, akkor többet is kell tenned! Menj tovább! Találd ki a megoldást! Van megoldás, MINDIG VAN MEGOLDÁS!

 

Én a következőt tettem:

 

Felhívtam a VHK alapító társunkat, dr. Tóth Andrást.

  • András! Tudnál adni a III. Kapcsolatépítő Nap résztvevőinek egy olyan lehetőséget, aminek keretében átnézitek a cégét és megmutatjátok, hol ömlik ki a pénz cégből? A válasz kézenfekvő volt. 


     
  • Feri! Normális vagy? 1.500 embernek?
     
  • Igen, 1.500 embernek és mindezért egy fillért nem fizetnénk…
     
  • …… (ez itt a csend helye)
     
  • Egy fillért nem fizetnénk, viszont tudnék adni mást, ami szerintem érdekelni fog. Kiemelt helyen tudom bemutatni a cégedet és a szolgáltatásaidat, aminek révén várhatóan jó hosszú időre el tudom látni a cégedet ügyfelekkel.

 

És innen kezdve elindult egy beszélgetés, melynek a végeredményéről rögtön beszámolok. 


 

Viszont ugyanígy tettem a többi esetben is. Felhívtam Rácz Leventét, aki törzsvásárlói kártyaprogramok beindításával foglalkozik, aztán felhívtam Pálinkás Robi barátomat, hogy segítsen az ügyfeleimnek a saját listájuk óriásira növelésében, ezek után felhívtam Kelkó Niki fotóst, akit arra kértem, segítsen abban, hogy az 1.500 ügyfelünknek professzionális, bizalomépítő fényképe legyen.

 

Megjegyzés: Kelkó Niki esetében a fent említett csend a telefonban kivételesen hosszú volt, amikor arra kértem, hogy 1.500 cégvezetővel dolgozzon személyesen, aztán retusálja fényképeit, stb.

 

És végül felhívtam még valakit. Elek Tamást, akinek néhány hónapja jelent meg egy fantasztikus terméke. Az ő terméke azt tudja, hogy figyeli az átutalásos számláidat és egy előre megadott rendszer szerint értesíti az ügyfelet, ha a számla fizetési határideje lejár, illetve folyamatosan piszkálja, amíg nem fizet.

 

Mi az eredmény?

 

Egy átlagos magyar cégben a számlákat általában 20-40 napra fizetik ki a számla lejárati határideje UTÁN! A Cashbox gépezet azt tudja, hogy ezt a 20-40 napos csúszást lenyomja 3-5 munkanapra! Ez nem ígéret, ez az átlag. És itt még nem beszéltünk arról, hogy mi a helyzet azokkal a számlákkal, amit egyébként sosem fizetnének ki.

 

Nézzük, mi lett a fenti megbeszélésnek a végeredménye?

 

Nézzük, mi lett a fenti megbeszélésnek a végeredménye?

 

 

Termék Eredeti ár A Te árad:
Egész napos Kapcsolatépítő Nap + 3 prémium előadás (helyszínen a belépő 20.000 Ft) 20.000 Ft Hogyan készül a “zseniális ajánlat” a VHK nál? (másold nyugodtan!) blog
Fél éves VHK ezüst tagság 20.000 Ft Hogyan készül a “zseniális ajánlat” a VHK nál? (másold nyugodtan!) blog
Belépő novemberi VHK egész napos prémium kategóriás tréningre 14.000 Ft Hogyan készül a “zseniális ajánlat” a VHK nál? (másold nyugodtan!) blog
Belépő decemberi VHK egész napos prémium kategóriás tréningre 14.000 Ft Hogyan készül a “zseniális ajánlat” a VHK nál? (másold nyugodtan!) blog
Belépő januári VHK egész napos prémium kategóriás tréningre 14.000 Ft Hogyan készül a “zseniális ajánlat” a VHK nál? (másold nyugodtan!) blog
Belépő februári VHK egész napos prémium kategóriás tréningre 14.000 Ft Hogyan készül a “zseniális ajánlat” a VHK nál? (másold nyugodtan!) blog
Belépő márciusi VHK egész napos prémium kategóriás tréningre 14.000 Ft Hogyan készül a “zseniális ajánlat” a VHK nál? (másold nyugodtan!) blog
Belépő áprilisi VHK egész napos prémium kategóriás tréningre 14.000 Ft Hogyan készül a “zseniális ajánlat” a VHK nál? (másold nyugodtan!) blog

 

És amivel ez még kiegészül:

 

   
Pálinkás Róbert – A listaépítés alapképlete előadás felvétel 10.875 Ft Hogyan készül a “zseniális ajánlat” a VHK nál? (másold nyugodtan!) blog
dr. Tóth András pénzügyi csapata – Legalább 2 órás PRIVÁT konzultáció a céges pénzügyek optimalizálása érdekében 60.000 Ft Hogyan készül a “zseniális ajánlat” a VHK nál? (másold nyugodtan!) blog
Kelkó Niki – 1 órás portérfotózás profi műteremben, az elkészülít képek CD-re kiírva és a közösen kiválasztott kép retusálva 25.000 Ft Hogyan készül a “zseniális ajánlat” a VHK nál? (másold nyugodtan!) blog
Casbox, hogy a számlákat ne csak kiállítsd, hanem ki is fizessék 53.000 Ft Hogyan készül a “zseniális ajánlat” a VHK nál? (másold nyugodtan!) blog
Ára: 272.875 Ft

10.000 Ft + ÁFA

 

Hogyan készül a “zseniális ajánlat” a VHK nál? (másold nyugodtan!) blog

 

A fenti csomagot mindenki megkapja, aki korábban regisztrált, vagy mától regisztrál a III. VHK Kapcsolatépítő Napra.

 

FONTOS! A csomagot a Kapcsolatépítő Napon adjuk át a regisztrációnál. Nem elég a Kapcsolatépítő Napra regisztrálni és a részvételi díjat befizetni. A fenti ajánlat csak azoknak érvényes, akik a Kapcsolatépítő Napon részt is vesznek.

 

Tudom, hogy most mi már a fejedben. “Könnyű neki, hiszen kiváló kapcsolatai vannak. Próbálnék meg én oda menni mondjuk Pálinkás Róberthez, vagy dr. Tóth Andráshoz, hogy adja ingyen a méregdrága szolgáltatásait…” Ebben igazad van! Várhatóan a megkeresésedre 1 sorban reagálnának és mondanák el, hogy nem.

 

Mi a különbség?

Miért van az, hogy vannak emberek akik sokmindent el tudnak intézni és indokolatlanul nagy lehetőségekhez jutnak, míg másoknak ez a lehetőség nem adatik meg?

 

A titok a Kapcsolatrendszer!

 

A titok az, hogy a fenti csomagot én nem néhány telefonhívással intéztem el, hanem az elmúlt 5-10 évben felépített kapcsolatrendszerem, a kapcsolatrendszerem ápolása és néhány telefonhívás eredménye a fenti csomag. Ha neked nincs kiváló kapcsolatrendszered, ha ehhez hasonló dolgokat nem tudsz elintézni egy-egy telefonnal, akkor itt az ideje, hogy elkezdd a munkát! Erről szól a III. VHK Kapcsolatépítő Nap.

Itt az ideje, hogy velünk tarts és megtapasztald, milyen óriási lehetőségek vannak a kiváló kapcsolatrendszerben!

 

Tarts velünk a III. VHK Kapcsolatépítő Napon!

Üdv: Surányi Ferenc

 

Hogyan készül a “zseniális ajánlat” a VHK nál? (másold nyugodtan!) blog