Volt már Veled olyan, hogy valakivel beszélgettél, felvetett egy problémát és pontosan tudtad, hogy a legjobban akkor járna, ha a Te cégedet bízná meg az adott helyzet megoldására?

 

Ebben a helyzetben nehéz elérned, hogy ne tűnj “ügynöknek”, de sikerüljön a másik felet meggyőznöd arról, hogy Veled érdemes együtt működni. Viszont ha nem is ennyire konkrét a beszélgetés, hanem egyszerűen csak egy baráti összejövetelen megkérdezik Tőled, hogy “Te mivel foglalkozol?”, akkor ott a lehetőség, hogy olyan választ adj, ami:

 

  • nem túl nyomulós
     
  • sikerül elültetni a fejükben a céged nevét
     
  • bizalmat épít és ha most nincs is ilyen problémájuk, de ha lesz, akkor téged keresnek, illetve ismerőseiknek Téged fognak ajánlani.

 

 

Ez viszont sokkal nehezebb, mint elsőre tűnik!

 

Benned mennyire kelt meghökkentő, ugyanakkor pozitív benyomást az, ha megkérdezel valakit, hogy mivel foglalkozik és azt a választ adja rá, hogy “Prémium kategóriás házimozit árulunk”. Nem lenne pozitívabb benyomásod, ha valami ilyesmi választ adna:

 

“Volt már Veled olyan, hogy egy iszonyú fárasztó nap után, amikor az egész világgal tele van a hócipőd és haza érsz, szerettél volna leülni a kedvenc foteledbe, kitölteni egy pohár kiváló vörösbort, megnyomni EGYETLEN GOMBOT és miközben a bort kortyolgatod, kedvenc együttesed tart Neked privát koncertet? CSAK NEKED!

 

Na, mi ezt az EGYETLEN GOMBOT áruljuk!”

 

 

Engedd meg, hogy eláruljak egy titkot. A TOP10 ügyfelem elsöprő részével úgy ismerkedtem meg, hogy elmondtam nekik a fenti idézetet. Viszont ha csak annyit mondtam volna, hogy “Prémium kategóriás hifit árulunk!”, valószínűleg nagy részével sosem találkoztam volna többet.

 

Gondolom a Te fejedben is most ott van az a kérdés, hogy “Ok, ok, de mi köze ennek a lifthez?”

 

A LIFTmarketing kifejezést legelőször Juhász Attilától (meghívott előadója az I. VHK Kiállítás- És Kapcsolatépítő Napnak) hallottam, aki azt mondta, hogy ennek a “bemutatkozó szövegnek” olyannak kell lennie, hogy ha vad idegenként beállunk egy liftbe a harmadikon, elindulunk a földszintre és miután becsukódott az ajtó, megkérdezem, hogy mivel foglalkozol, akkor mire a földszintre érünk, eufórikus állapotba kerüljek és két kézzel húzzalak vissza, hogy elmondd végre, hogy hol tudom felvenni veled a kapcsolatot.

 

 

NA EZ AZ ÉLŐSZAVAS LIFTMARKETING!

 

Az élőszavas LIFTmarketinget alkalmazhatod bárhol, ahol idegen emberek megfordulnak, de a leghatékonyabban olyan helyen tudod alkalmazni, ahol a Te céged és terméked/szolgáltatásod iránt nyitott emberekkel vagy körül véve.

 

Ilyen alkalom lesz november 19-e is, ahol egy nagy cégvezetői találkozót szervezünk és szívesen látunk Téged is, illetve ismerőseidet!

 

Az I. V.H.K. Kiállítás- És Kapcsolatépítő Nap olyan cégvezetőknek szól, akik nem nyavalyognak, tettre készek, haladni szeretnének és ezért hajalndóak is tenni!

 

Megj: Ha a saját élőszavas LIFTmarketing szöveged kapcsán még gondjaid vannak, gyere el és a nap elején segítünk az elkészítésében!

 

Gyere! Tarts velünk és hozz rengeteg névjegykártyát, hozz rengeteg szóró anyagot, amit kitehetsz a “Kapcsolatépítő asztalra” és számos programmal segítünk, hogy a megjelent cégvezetők megismerkedjenek egymással!

 

A Kapcsolatépítő Napra legalább 100 névjegykártyát hozz, mert minimum ennyi, tettre kész, nívós vállalkozóval fogsz tudni beszélni! Részletekért és jelentkezésért kattints ide!

 

Találkozzuk november 19-n! Üdv: Surányi Ferenc u.i.: A rendezvényen való részvételi díj jelenleg 9.900 Ft + ÁFA helyett 1.600 Ft + ÁFA.

 

Ez az ajánlat addig él, amíg a 300 regisztráltat el nem érjük. SIESS! Regisztrálj itt!