Néhány napja megcsörrent a telefonom és Pálinkás Róbert keresett!
 

“Feri! Nem tartanál egy “rövid”, 1 napos megvalósító tréninget a MarketingMérnökös ügyfeleinknek?”

Miért ennyire fontos ez a beszélgetés és mi lett a vége, azt is rögtön megtudod, de egy kicsit kanyarodjunk most el!
 

Talán már Te is feltetted ezt a kérdést:


“Ki mondja meg nekem, hogy hogyan csináljak nagyon eredményes internetes kampányokat? Sokan beszélnek automatizált vevőszerző rendszerről. Konkrétan hogyan csináljak én is magamnak egy ilyet?”

 

A helyzet az, hogy a választ két ok miatt nem kaphattad meg sehol

 

  1. Azok, akik valóban tudják, hogyan kell ilyet csinálni, azok egyszerűen nem fognak leülni veled és megvalósítani a Te vevőszerző rendszeredet, vagy éppen kampányodat, mert túl jól keresnek ahhoz, hogy az adott vállalkozásukból kiszálljanak és veled foglalkozzanak. Továbbá ha pedig megmondanák, hogy mennyiért éri meg nekik, akkor azt pedig senki nem tudná megfizetni.

     

  2. Vannak még az önjelölt szakértők, akiknek bár megérné leülni veled beszélni és örülne egy komolyabb összegnek, amit talán ki is lehetne fizetni, viszont ő meg egyszerűen nem tud segíteni.
     

Persze ott vannak a nagy létszámos előadások, amik legyenek akár olcsók, vagy éppen méregdrágák, de itt sem kapsz egyértelmű választ, hiszen az előadó, még ha segíteni is akar, egyszerűen nem lehet 200-300 embernek egyesével, külön-külön segíteni.
 

A megoldás igazából ezeken az előadásokon elhangzik és ha jó vagy a “fordításban”, akkor elégedett lehetsz, de ezzel a legtöbben nem így vannak.


Mit értek “fordítás” alatt:

Az előző bejegyzésem kapcsán jól látható volt, hogy két féle visszajelzés érkezett (Gokart marketing)
 

  1. “Jó volt a példa! Sikerült is ennek kapcsán a saját cégemre “lefordítani” és megyek is megvalósítani!” Ők azok a szerencsések, akik genetikájukból fakadóan jól “fordítanak”.

     

  2. “Jó a példa, de mit csináljak én? Nem lehetne példát hozni az én iparágamból is?” Ők azok, akik ezen a területen kevésbé jók és nehezebben tudnak “fordítani” a saját vállalkozásukra.

Fontos, hogy az utóbbi csoportba tartozók egyáltalán nincsenek hátrányban az első csoportba tartozókkal! Egyszerűen csak arról van szó, hogy ők másban jók.

Jól látható, hogy ebből az ördögi körből nagyon nehéz kitörni.

 

Hol a megoldás?

 

Eddig nem igazán láttam jó megoldást! Eddig! Mert ami Robival folytatott beszélgetésemből kisült, az talán sok vállalkozónak tud óriási lehetőséget kínálni.

Robival a beszélgetésünk vége az lett, hogy elvállaltam, HOGY egy teljes napos megvalósító tréninget tartok a MarketingMérnök ügyfeleinek, viszont elhozhatom a hozzánk közel álló vállalkozókat is.


Röviden összefoglalva:

Lehetőségem van meghívni Téged egy egész napos megvalósító napra, ahol elméleti oktatás helyett egész nap azon dolgozunk, hogy megtanuld és közben meg is tervezzük a saját professzionális szintű online vevőszerző rendszeredet, kampányodat és mindehhez rendelkezésedre bocsátjuk a világ egyik legjobb online marketing automatizáló rendszerét, a MarketingMérnököt.

 

Délelőtt kampánytervezünk!

 

Megmutatom azt a kampánytervezési stratégiámat, amivel én magam is dolgozom akkor, amikor egy nagyon sikeres, összetett kampányt szeretnék megvalósítani. Ennek mintájára Te magad is ott a helyszínen elkészíted a saját professzionális kampányodat.


  • Weboldalak, emailek megírása, megszerkesztése

 

Elkészítjük a kampányhoz szükséges emaileket, weboldalakat. Be fogok mutatni egy nagyon egyszerű “szamárvezetőt”, amivel én magam is dolgozok akkor, amikor egy jól konvertáló weboldalt tervezek. Igazából ennek az elvnek a lényege az, hogy végtelenül egyszerű és nem lehet benne hibázni. Egy olyan “cseklista”, amibe csak be kell helyettesíteni a saját cégedre vonatkozó mondatokat és kész is egy jól konvertáló weboldal vagy éppen email.


  • Ha nincs listád:

 

Az a helyzet, hogy lehet a világ leghatékonyabb és legjobban értékesít weboldala a tied, ha nem tudsz rá látogatókat terelni, akkor az egészet megette a fene. Ebéd előtt fogok mutatni egy olyan megoldást, amit jómagam is gyakran alkalmazok, amikor a feladat az, hogy a lehető legnagyobb tömeget tereljük egy weboldalra. Az egészben a legjobb, hogy ez a módszer akkor is működik, ha egy árva listád sincs.

Ezek után elmegyünk ebédelni.

 

Délután elkészítjük a kampányodat

 

Ebéd után mindenki beüzemeli a saját MarketingMérnökét.

Áttekintjük a MarketingMérnök legfontosabb részeit, melyek ahhoz szükségesek, hogy tudd használni és megértsd a rendszer működését. Fontos! Ha van MarketingMérnököd, akkor abban tudsz dolgozni és így élesben készíted el a saját kampányodat. Ha nincs Mérnököd, akkor erre a napra beüzemelünk számodra egyet, melyet egész nap szabadon és korlátozás nélkül használhatsz.

 

Ezek után már semmi mást nem csinálunk, mint
 

  • az egyes weboldalak elkészítése
     
  • a kampányhoz tartozó emailek elkészítése,
     
  • időzítések beállítása
     
  • automatizált lépések beállítása
     
  • kampány készre hangolása
     
  • kontrolling táblázat beállítása
     
  • utolsó finomítások, tesztelés
     

A nap végére mindenki elkészíti saját professzionális színvonalú, összetett, nagyon hatékony kampányát, melyet akár azonnal tud használni.

Ez lesz az első olyan megvalósító tréning, ahol elméleti oktatás helyett azon túl, hogy meg fogod tanulni, hogyan kell egy valóban jól működő online vevőszerző rendszert, illetve kampányt összeállítani, el is fogod készíteni azt.


Valószínűleg érzed, hogy jön egy “de”.

A “de” ilyenkor az szokott lenni, hogy egy ilyen tréningen mennyire sokat tanulhatsz, mennyire sok pénzt fogsz így keresni és éppen ezért méregdrága, persze nagyon megéri az árát, stb.

 

DE:


Ez ebben az esetben nem így van!

Robival folytatott egyeztetésem vége ez volt:


“Robi! Elfogadom a felkérést és az egész napi munkámért egy fillért nem kérek! Ennek feltétele, hogy minden aktív tagsággal rendelkező ezüst-, arany-, illetve platina tagunknak a belépés teljesen díjtalan legyen és a hozzánk közel álló, a blogunkat rendszeresen olvasó vállalkozóknak pedig maximum 10.000 Ft!”

 


Robi elfogadta-e a feltételeimet?

Megtudod itt!

 

Üdvözlettel: Surányi Ferenc