A II. VHK Kapcsolatépítő Nap hivatalos összefoglalója:

2010. március 31:

 

 II. VHK Kapcsolatépítő Nap: Hogy érezted magad? blog8.30-kor nyitotta meg kapuit a II. VHK Kapcsolatépítő Nap, melyen végül 1.259 látogató és 64 kiállító vett részt.

 

A résztvevőket a megnyitó után Surányi Ferenc Liftmarketing 2.0 jatéka melegítette be és adott pezsgő hangulatot az egész napnak.

 

Ez után 3 helyszínen párhuzamosan folytak az események!
 

 II. VHK Kapcsolatépítő Nap: Hogy érezted magad? blogA Kapcsolatépítő Ponton Juhász Attila vezetésével dolgozhattak ki a résztvevők partneri együttműködési terveket amihez ott helyben lehetett csatlakozni és így olyan együttműködések indulhattak el, melyről reményeink szerint a közeljövőben még sokat fogunk hallani.
 

A nap folyamán a három alapítón túl (dr. Tóth András, Kelkó Tamás, Surányi Ferenc) Pálinkás Róbert tartott előadást a legújabb Partnermarketing együttműködések alapjairól.

 

dr Tóth András előadásában azt emelte ki, hogy a válság hatására a nem hatékony vállalkozások csődbe mennek, viszont azok akik hatékonyan tudnak működni azok megerősödnek, mert ők öröklik az elhullottak vevőit is. A kisvállalkozásoknak meg kell tanulni ugyan azt sokkal kevesebb pénzből megvalósítani. Ez kreativitást igényel, de ebben a magyar cégek nagyon jók. Nagy probléma jelenleg, hogy sokan kizárólag az árak csökkentésében látják a lehetőséget, hogy a konkurenciával versenyezzenek. Ez pedig gyakran súlyos következményekkel jár –  a csökkenő profit lehetetlenné teszi a fejlesztést és a jó minőség biztosítását.

 

Kelkó Tamás arra világított rá, hogy nagyon sok vállalkozás nem külső okok miatt topog egy helyben, hanem meglepő módon belső. Ezen okok közül a leggyakoribb, hogy a cégvezető nem a valós teljesítményük alapján ítéli meg munkatársait, hanem pletykák, súgó-, bizalmi emberek véleménye alapján. Ennek köszönhetően esélyük sincs olyan munkatársakat foglalkoztatni vagy megtartani, akik révén a vállalkozás fejlődhetne, mert a régebb óta ott dolgozó, és a munkahelyüket féltő dolgozók kifúrják őket. Kelkó Tamás előadásában élő példákon keresztül megmutatta, hogyan lehet ezeket a „fúró-faragó” módszereket felismerni és hatékonyan fellépni ellenük.

 

Surányi Ferenc legtöbbek meglepetésére a II. Kapcsolatépítő Nap kampányának rejtett kulisszatitkaiba engedett betekintést és mutatta be, hogyan sikerült megtölteni az 1.200 fős rendezvényt.

 

A kampány sikerét 9 ponton keresztül mutatta be, mely felölelte a kampánylépéseket a sikeres érdeklődőszerzéstől egészen a regisztrációs díjak beérkezéséig.

 

Surányi Ferenc előadásában többször kitért arra, hogy sok vállalkozó számos képzésen vesz részt, viszont ez önmagában elégtelen! Az előadó kiemelte, hogy a fejlődő cégek élén álló vezetőkben 3 közös vonás mindig megtalálható:

 

  • 1: Tanulnak
     
  • 2: Terveznek
     
  • 3: Megvalósítanak
     

A nap érdekessége volt, hogy minden előadó, amikor éppen nem előadást tartott, akkor a számukra fenntartott kerekasztaloknál voltak megtalálhatók, ahol szabadon lehetett velük beszélgetni.

 

 II. VHK Kapcsolatépítő Nap: Hogy érezted magad? blogA nap utolsó harmadában tapasztalhatták meg a látogatók az ú.n. 150.000 Ft-s óra előnyeit, amikor a három házigazda előadás helyett fogadta a vállalkozók konkrét kérdéseit és helyben igyekeztek azonnal alkalmazható, személyre szabott megoldással segíteni.

 

A napot Barazsy Ákos előadása zárta, melynek középpontjában az egyetlen magyarországi CRM rendszer bemutatása volt, mely kifejezetten kisvállalkozók számára kínál megoldást az ügyfélkapcsolatok rendszerezett kezelésére.

 

 

Eddig a hivatalos verzió!

 

Engedd meg, hogy a VHK vezetőség nevében megköszönjem minden látogatónak azt, hogy eljött és nyitottságával, érdeklődésével nagy mértékben járult hozzá a II. VHK Kapcsolatépítő Nap eredményességéhez.

 

Fantasztikus élmény volt látni, hogy az általános vélekedés ellenére, miszerint a magyar vállalkozók mind siránkoznak, szinte kivétel nélkül csak pozitív gondolkodású, nyitott cégvezetővel lehetett találkozni.

 

 II. VHK Kapcsolatépítő Nap: Hogy érezted magad? blogTovábbá engedd meg, hogy megköszönjem a részvételét Magyarország legújabb “marketing-gurujának”, hogy megtisztelte rendezvényünket jelenlétével. Nem is kellett nagyon szemfülesnek lenned, hogy találkozhass a Marketing-Medvével!

 

A szerencsésebbek még kezet is rázhattak vele.