Mi a különbség a “webáruház” és a “webáruháznak látszó tárgy” között? A legszembetűnőbb különbség, hogy egy webáruház termeli a pénzt, addig egy webáruháznak látszó tárgy csak viszi a pénzt! Hogyan lehetsz Te is egy valódi, PÉNZT termelő, igazi, hatékony, önműködő webáruház tulajdonosa?

 

Erről beszélgetek Zajdó Csabával  (www.webshopexperts.hu), aki ma Magyarország egyik legismertebb webshop specialistája.

 

FIGYELEM! A beszélgetésben két ajándékot is fel fog ajánlani Csaba! Ha a beszélgetést végig hallgatod, a számos hasznos információn túl, két ajándékot is kaphatsz Csabától! Fülelj!

 

 
Ha a hanganyag nem indul el, innen tudod letölteni! (Jobb egérgomb és mentés másként)

 

Csaba a mai beszélgetésen túl felajánlott Számodra egy nagy értékű segédanyagot a webáruházad elkészítéséhez, melyet az I. VHK Kiállítás- És Kapcsolatépítő Nap helyszínen fogsz megkapni a belépés alkalmával.

 

 

Személyes megjegyzés:

 

Vannak a blogot rendszeresen olvasók között néhányan, akik nem regisztráltak a november 19-i I. VHK Kiállítás- És Kapcsolatépítő Nap-ra.

 

Összegyűjtöttem a leggyakoribb kifogásokat, ami miatt velük nem fogsz tudni találkozni november 19-n:

 

– Nincs időm erre! Ezek a  cégvezetők annyira bele vannak ragadva a cégükbe, hogy szinte lehetetlen számukra 1 napra kiszakadni azért, hogy több, mint 600 cégvezetővel találkozhassanak, kapcsolatokat építhessenek, hirdethessék cégük jóhírét, vagy éppen ügyfeleket gyűjtsenek.

 

– A kapcsolatokat így nem lehet építeni: Vannak cégvezetők, akik nem hisznek abban, hogy egy rendezvényen lehet ismerkedni, meg lehet szólítani egy másik cégvezetőt egy ehhez hasonló mondattal: “Szerbusz! X.Y vagyok. Mivel foglalkozol, mesélnél a cégedről?”. A Kapcsolatépítő napon sokszáz (vagy esetleg 1.000) cégvezető lesz, aki alig várja, hogy más cégvezetőkkel találkozzon és megismerjék egymást.

 

– Speciális termékem van, én ebből úgy sem tudok profitálni!: Tény, hogy vannak olyan termékek, amiknek nagyon speciális a vevőköre és elképzelhető, hogy egy ekkora tömegben sem talál egyetlen potenciális ügyfelet sem, viszont ezek a cégvezetők lemondanak az esetleges partnerekkel való kapcsolatok bővítésének lehetőségéről is… Sebaj!

 

– Túl drága!: A helyszínen váltott belépő ára 9.900 Ft + ÁFA/fő lesz. Jelenleg viszont jelképes 4.500 Ft + ÁFA/fő díj mellett regisztrálhat minden érdeklődő, amiért cserébe már a bejáratnál több, mint 70.000 Ft értékű ajándékcsomagot fog kapni… Aki számára ez az összeg költség, nem pedig egy fantasztikus befektetés… Annak lehet, hogy tényleg nem érdemes ide eljönnie.

 

– Á! Ezen a mostani nehéz helyzeten ez a Kapcsolatépítő Nap sem tud segíteni!: A cégvezető felelős a cégéért! Aki nem tud felelősséget vállalni a saját helyzetéért, annak a Kapcsolatépítő Nap sem tud segíteni.

 

 

Amennyiben esetleg Te is úgy döntesz, hogy nem tartasz velünk, kérlek írd meg, hogy mi az a fontos dolog, ami miatt kihagysz egy ilyen lehetőséget!

 

Üdv: Surányi Ferenc