November 19 úgy néz ki egy vízválasztó volt…

 

Számos pozitív visszajelzést kaptunk, de az utóbbi időben megszaporodtak a negatív visszajelzések is. Többen panaszkodnak, hogy számukra idegen emberek hívják és különféle ajánlatokkal bombázzák. Miután finoman jelzik, hogy nem kívánnak vásárolni, erőszakosabb, nyomulósabb hangnemre váltanak. 

 

 

EZ NEM MEGY!

 

Ezzel mindenki csak veszít!

 

Nem győzzük hangsúlyozni, hogy mennyire fontos a jó kapcsolati rendszer és az elégedett ügyfelek! Szerinted lesz elégedett ügyfél abból, akinek csak erőszakosan tudtál eladni? Akkor mi a megoldás?

 

A megoldás az, hogy betartod az érdeklődőből vevővé konvertálás alaptörvényeit!

 

1.) listaépítés: Ez volt az egyik célja a Kapcsolatépítő Nap-nak. Szerezz minél több potenciális vevőhöz elérést!

 

2.) bizalom megszerzése: Ez volt a másik nagy célja! Ismerd meg vállalkozótársaid és alakíts ki velük szuper együttműködéseket!

 

3.) érdeklődés felkeltése: Van egy szuper terméked, amire pontosan tudod, hogy szükségem lenne és jól járnék vele, de én, mint vevő nem akarok ezzel foglalkozni? Ebben az esetben sincs jogod erőszakoskodni! Ebben az esetben 2 dolgot tehetsz. Először megpróbálod az érdeklődésemet felkelteni, valahogy így “Értem, hogy jelenleg nem kíván életbiztosítást kötni. Megengedi hogy teljesen díjmentesen és minden kötelezettségtől mentesen elküldjek Önnek egy “Hogyan csökkentse adóterhét jelentős mértékben úgy, hogy közben egyre csak nő a megtakarítása!” tudáscsomagunkat?” Ha erre igent mondok, akkor elküldöd az anyagot és egyszer rám telefonálhatsz, hogy megkaptam-e. Ha igen, akkor még egy hét múlva rám telefonálhatsz, hogy sikerült-e érdemben foglalkozni a csomaggal. Ha nem, akkor TÖBBET NEM ZAKLATHATSZ!

 

4.) ellenállhatatlan ajánlat: Ha az érdeklődésemet is sikerült felkelteni, akkor jöhet az ellenállhatatlan ajánlat. Itt az amatőrök csak az “ajánlat”-ot hallják, pedig ott van még az “ellenállhatatlan”!

 

Te is ott voltál a Kapcsolatépítő Napon? Megtiszteltek téged vállalkozótársaid azzal, hogy átadták névjegykártyájukat? Akkor kérlek Te is tiszteld meg őket azzal, hogy nem vagy erőszakos, nem nyomulsz, hanem a fenti 4 lépést betartod! Hidd el Te is, a vevők is jobban fognak járni és amikor egy – a fenti szabályokat betartó cég fogja megkeresni a cégvezetőt egy tényleg szuper ajánlattal, akkor már nem zsigerből fogja őt elküldeni melegebb éghajlatra, hanem meghallgatja az ajánlatát, rájön, hogy erre neki tényleg szüksége van és kötnek egy szuper üzletet. Ez a nyer-nyer viszony! A nyomulás tipikusan veszít-veszít helyzet!

 

Ha Téged is megkeres valaki és erőszakoskodik, akkor egyszerűen csak mondd a következőt:

 

Én megtiszteltem Önt azzal, hogy a kapcsolatépítő Napon átadtam az elérhetőségem. Kérem Ön is tiszteljen meg azzal, hogy nem erőszakoskodik. Javaslom, hogy olvassa el Surányi Ferenc bejegyzését a VHK blogban és az ott írtak betartása mellett várom hívását újra! Köszönöm hívását!

 

És tedd le bátran a telefont!

 

megjegyzés: A VHK-n belül mi már régóta megtanítottuk a tagjainknak, hogy hogyan kell eredményesen üzletet kötni úgy, hogy mindkét fél elégedett. Ha Téged valaki felhív és erőszakoskodik, tudd, hogy Ő nem VHK tag, csak ott volt a Kapcsolatépítő Napon. A mi tagjaink a fenti szabályokat minden esetben betartják, nem nyomulnak, hanem segíteni szeretnének, hiszen tudják, hogy egy cég csak akkor lehet sikeres, ha az ügyfelei elégedettek.

 

Üdv: Surányi Ferenc

 

Amennyiben jelenleg annyira nehezen megy az üzlet, hogy kétségbe esésedben Te is hajlamos vagy egy-egy elutasítás esetén nyomulni, erőszakosabban eladni, javaslom, hogy lépj be a VHK tagjai közé és megtanítjuk azt az eladási módot, mellyel sokkal eredményesebben és sokkal kevesebb stresszel leszel képes ELÉGEDETT ÜGYFELEKET szerezni!

 

Ha  a vevő nem akar venni, adj el neki erőszakkal! blog

 

megj 2: Ha a fenti 4 lépésről többet szeretnél megtudni, ennek nagy szakértője Pálinkás Róbert. Keresd az Ő anyagait!